تیزر تبلیغاتی
فیلمبرداری صنعتی یکی از راه های ارتباطی است که شعار و سخن را با زبان تصویر و حرکت به مخاطب می رساند. فیلم صنعتی یا فیلم تبلیغاتی یکی از انواع برندسازی است که مخاطب را تحت تأثیر قرار می دهد و هر چه کیفیت کار بهتر باشد مشتری را بیشتر ترغیب می کند.
فیلم تبلیغاتی و صنعتی به منظور نمایش تأسیسات صنعتی و سیر تولید کالا از لحظه ورود مواد اولیه تا زمانی که کالا به بازار عرضه می شود و همچنین نحوۀ نظارت و کنترل کمی و کیفی و یا تحقیقات جهت بهینه سازی و گسترش خط تولید ساخته می شود. هدف از ساخت چنین فیلمی نشان دادن کیفیت تولید کالا و برجسته سازی نکات مثبت و چگونگی فرآیند تولید و نمایش آن برای افرادی است که امکان حضور و بازدید، از کارخانه برایشان فراهم نیست.
امروزه یکی از مهمترین المان ها در برند سازی ساخت ویدئوی تبلیغاتی یا همان تیزر تبلیغاتی است. ساخت تیزر تبلیغاتی یک روش ایده آل برای معرفی و شناساندن یک محصول یا یک برند به مخاطبان است. از طرفی رسانه های تصویری (چه رسانه های رسمی، چه رسانه های اجتماعی) نقش مهمی در برند سازی دارند. اما اینکه صرفا در رسانه ها تبلیغ کنیم کافی نیست. بلکه باید با ساخت یک تیزر تبلیغاتی هدفمند و هوشمندانه پیام برند خود را در قالبی خلاقانه به مخاطب برسانیم. از این جهت تیم تبلیغات صما پیشنهاد میکند با ساخت تیزر تبلیغاتی، محصول یا برند خود را به مخاطبان هدف بشناسانید.
انواع تیزر تبلیغاتی
برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی خوب باید المان های مختلفی را رعایت کرد. که از جمله آنها می توان به مواردی مثل جذابیت و گویا بودن سناریو طراحی شده، ایده پردازی خلاقانه، استفاده از عوامل خلاق و حرفه ای، توجه به مخاطب هدف و … اشاره کرد. امروزه با توجه به بمباران اطلاعاتی رسانه ها باید توجه کرد که کمترین زمان را برای رساندن بیشترین مفهوم در تیزر تبلیغاتی اختصاص دهیم.
مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی
برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی هدفمند و هوشمندانه باید مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی را با دقت و حوصله انجام داد. برای ساخت تیزر تبلیغاتی اولین مرحله شناخت مخاطب هدف است. اینکه تیزر تبلیغاتی برای چه رده سنی و چه نوع مخاطبی، با چه ویژگی هایی ساخته می شود. یکی از مهمترین مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی است.
مرحله بعد ساخت تیزر تبلیغاتی تعیین اهداف و پیام های تیزر تبلیغاتی است. اینکه قرار هست چه مطلبی در تیزر تبلیغاتی به مخاطب برسد و در نهایت مخاطب را بعد از دیدن تیزر تبلیغاتی به چه واکنشی وادار کند. مثلا اگر ساخت تیزر تبلیغاتی برای محصولی است که شما به فروش می رسانید. یکی از اهداف ساخت تیزر تبلیغاتی شما فروش محصول است و مخاطب بعد از دیدن تیزر تبلیغاتی شما باید به خرید محصول وادار شود.
بعد از تعیین اهداف و پیام های تیزر تبلیغاتی و همچنین انتخاب سبک تیزر تبلیغاتی مرحله بعد نوشتن یک سناریو جذاب و خلاقانه برای رساندن پیام تیزر تبلیغاتی به مخاطب است. سناریو مورد نظر با در نظر گرفتن اهداف و پیام های تیزر تبلیغاتی و همچنین با در نظر گرفتن مخاطب هدف تیزر تبلیغاتی میتواند به بهترین نحو نوشته شود.
سپس باید به سراغ مراحل اجرای تیزر تبلیغاتی با توجه به نوع آن رفت. ابتدا استوری بورد و سپس مراحل بعدی ساخت با توجه به نوع تیزر تبلیغاتی پیگیری می شود.
ما تاکنون مفتخر بوده ایم که بیش از 200 پروژه را با موفقیت تولید و ارائه کنیم .
تعدادی از نمونه کارهای ما در پایین صفحه قابل مشاهده می باشد.

نمونه کارهای تیزر و فیلم صنعتی

  • پروژه حرم شاهچراغ
  • سازه گستر مدحت
  • پرشین بتن جم
  • سیمان فراوران گرمسار
  • پرشین فولاد
  • سایتال ساخت
  • شرکت آزادراه تهران شمال
  • شعله افروز
  • گرین وال
  • اکسون مبین
  • پارسیان قالب
  • اندولین
مشاوره و سفارش