Homeخدمات دپارتمانطراحی و برنامه ریزی کمپین

 

 

"به انگشتانتان اجازه بدهید، راه بروند !"

 

 برخی شركت ها هنوز با سیستم و فرایند مشاوره تبلیغاتی آشنا نشده اند. برخی ازشركت ها ازمشاوره تبلیغاتی استفاده می كنند و برخی دیگر از تبلیغات مشاوره ای تفاوت بین این دو بسیار است شركت های بزرگ دنیا كه كاملاً با تبلیغات آشنایی دارند ابتدا مشاورتبلیغاتی استخدام می كنند و سپس تبلیغات انجام می دهند اما دربرخی شركت هایی كه آشنایی كاملی با تبلیغات ندارند مانند برخی ازشركت های ایرانی تصمیم تبلیغاتی گرفته می شود و سپس دنبال مشاوره می گردند.
مشاوران تبلیغاتی درشركتها و سازمانها كمك می كنند تا آرایش سخت افزاری، نرم افزاری و فكر افزاری ارتباطات بازاریابی تقویت شود و اهداف بازاریابی هرچه بیشتر با اهداف سازمانی همسو شود . این همسو شدن می تواند برای یكپارچه سازی منابع بازاریابی، تسهیل فرایندهای بازاریابی، سهولت ارتباطات، خدمات،‌ فروش،‌ تولید و تجزیه تحلیل سازمان باشد.


برخی از خدمات ابن  دپارتمان عبارتند از :

  •   تعیین اهداف بازاریابی و تبلیغاتی
  •   تحقیقات بازار و تحلیل داده‌ها
  •   انتخاب کانسپت ارتباطی
  •   تعیین و نظارت بر اجرای محتوای کمپین (سناریو، طرح گرافیکی، رخدادهای ارتباطی و ...)
  •   برنامه‌ریزی رسانه و تبیین استراتژی
  •   ارتقا جایگاه برند یا اصلاح جایگاه برند
  •   بازار سنجی محصولات و خدمات
  •   نظر سنجی آماری جهت تعیین اهداف تبلیغاتی
  •   تعریف تکنیکهای تبلیغاتی موثر برای محصولات مختلف
  •   ایده پردازی روان شناختی و جامعه شناسانه برای ساخت تیزر
  •   نظر سنجی و آمار برای تیزر ها قبل از شروع پخش تیزر
  •   آمارگیری آکادمیک برای محاسبه ضریب تاثیرگذاری تبلیغات
  •   تعیین میزان تاثیر گذاری تبلیغات و نتایج آماری دقیق
  •   تعیین علل موفقیت یا شکست برنامه های تبلیغاتی
  •   بهینه و هدفمند کردن تبلیغات
  •   و در نهایت برنامه ریزی یک کمپین تبلیغاتی موثر و هدفمند

 

Scroll to Top